13 Mayıs 2013 Pazartesi

Selam

 bahceperiminsepeti'ne hoşgeldiniz.:)
 
 Bu blogumda sizinle yaptığım ürünleri paylaşıyorum.Sizinle kullanmaktan keyif alacağınız ,eşinize dostunuza hediye olarak vereceğiniz otantik bitkisel ürünler.
 



Bahçeperiminsepeti

Açılışımı Bitkisel  Ayak Banyo Tuzu Keseleriyle Başlıyorum.:)
 Bitkisel Ayak Banyo Tuzu :
Bütün gün iş güç koşuşturmasından şişen ağrıyan ayakların
acısını dindirmek için birebirdir.
Ayrıca pedikür işlemlerinizde severek kullanacaksınız.
Eve gergin gelen eşin,misafirin stresini almaya hatt
a  meditasyon yapıyorsanız ya da yapan dostlarınıza hediye olarak vereceğiniz bitkisel ayak banyo tuzu..
Hem keyif hem sağlık hem de doğallık.
İçerik:
Deniz Tuzu.Çam Ağacı Ve Servi Ağacı Yaprakları,Defne Yaprağı,Lavanta
Uyarı:Çam ağacı polenlerine duyarlılığı olanlar kullanmamalıdır.
Kullanılışı:
2 lt sıcak suyun içine atılan kese üstüne ayağınızın dayanacağı sıcaklığa gelene kadar soğuk su eklenir.
Ayaklarınız bu suyun içine konulur.8-10 dakika bekler.Banyo sonrası kremleyiniz.Keseciği de çöpe atınız.Böylece ne banyonuzu temizlemek derdiniz kalmayacak.
Not:
Yemek yemeden önce yapmanız önerilir.Yemek sonrasında yapmak isterseniz:30-45 dakika beklemenizi tavsiye ederiz.Mide  yemeği sindirdiğinden ayak banyosu istenmeyen rahatsızlıklar yaşayabilirsiniz:Mide bulantısı,kusma gibi.
 Kese içinde tek kullanımlık içinde banyo tuzu olan beyaz kese vardır.
Fiyatı:7,5 lira.
 



8 yorum:

  1. çok beğendim başarılar diliyorum
    bereketli işleriniz olsun

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar faydaliymis yahu :) ne guzel bi blog hayirli olsun takipteyim

    YanıtlaSil
  3. Dedim ama izleyici butonu acik degil ve kelime dorulamasi var :) onlari bi yap sonra takipte olucam ve rahat yorum yazabilicem

    YanıtlaSil
  4. evet haklısın.Blogun kendi uzantısı old düşündüğümden kurmamıştım.Teşekkürler.Yakın zamana kuruyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Hazirandan beri düzenlemedin mi hala bakim şu blogunu... beni mi bekliyorsuuun :))))

    YanıtlaSil
  6. cilt lekerleri icinde varmi bir karisiminiz, talibimde :))

    YanıtlaSil
  7. blogunuzun ismine bayildim,,,ama nedenki
    yoksunuz?
    sevgiler....

    YanıtlaSil